Brev:
Vil kun drikke vand og bryst
14. december 2009
Alder:
9 mdr.
Vil kun drikke vand og bryst
Hej Helen
Tak for dit sidste svar.
Jeg skriver her igen, da min søn Emil, som nu er 9,5 måned, ikke vil drikke andet end vand eller få bryst. Jeg har prøvet mange gange at få ham til at drikke sødmælk til frokost eller juice til morgenmad. Men han vil ikke have det.
Han vil generelt ikke drikke fra glas, men kun flaske. Og fra flasken er det kun vand. De første måneder fik han brystmælk fra flaske, men kun få gange hvor jeg skulle nogle steder.
Nu har han fået tænder, så det gør efterhånden ret ondt på mig.
Jeg er begyndt at få sår rundt om brystvorterne.
Har du nogle råd til hvad jeg kan gøre?
Hjælp!
Kærlig hilsen
Petronela